Termeni si Conditii
Va multumim pentru vizitarea site-ului www.kidou.ro denumit in continuare “Site-ul”. Notiunea de “Site” include de asemenea si newsletter-ul sau mesajele e-mail transmise de Companie. Utilizarea Site-ului este supusa unui Contract de Utilizare intre dumneavoastra, persoana fizica si S.C. UMAX EQUIPMENT S.R.L. (denumita in continuare “Societatea”, “Noi”).
Contractul de Utilizare este valabil din momentul inceperii vizitarii Site-ului. Continuarea utilizarii reprezinta confirmarea faptului ca sunteti de acord cu termenii si conditiile de mai jos. Desi speram ca nu este cazul, daca nu sunteti de acord cu acesti termeni si conditii, puteti in orice moment sa opriti utilizarea Site-ului si Contractul de Utilizare inceteaza.
Termenii si conditiile se aplica unei singure vizite. De fiecare data cand accesati Site-ul se va incheia un nou Contract de Utilizare.
INFORMATII PRIVIND COMPANIA:
S.C. UMAX EQUIPMENT S.R.L.
Str. Libertatii, nr. 151, Apahida, Cluj
CUI: RO28396895
J: J12/1133/2011
Contact: shop.kidou@gmail.com
- Definiții
LPPC (OG 21/1992) – Legea privind protecția consumatorilor
LPDP (Legea 677/2001) – Lege pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date.
SITE, INTERNET MAGAZINE SAU LICITAȚIE ELECTRONICĂ înseamnă site-ul: www.kidou.ro
UTILIZATOR sau CLIENT înseamnă persoană, care folosește site-ul www.kidou.ro
DATE PERSONALE înseamnă date cu caracter personal în sensul LPDP.
PLATĂ RAMBURS înseamnă plată ramburs în sensul legislației privind serviciile poștale.
- Dispoziții generale
Acest site este proprietatea SC UMAX Equipment Srl, astfel drepturile de autor aferente continutului site-ului apartin SOCIETĂTII. Prin utilizarea sau inregistrarea in calitate de utilizator al site-ului nu vi se acorda dreptul de a utiliza sau descarca pozele aferente produselor, respectiv marcilor comerciale prezentate, logo sau orice alte informatii inserate in site. Copierea sau descărcarea de informații din acest site nu transferă asupra Dumneavoastră drepturile de autor asupra acestor informații. Conținutul site-ului poate să fie schimbat oricând, de către SOCIETATE, fara nici o notificare prealabila a utilizatorilor.
2.1 Înregistrarea pe site si obtinerea contului de utilizator
Înregistrarea în site este gratuită si se face prin consimțământul liber exprimat al clientului. Comandarea de produse on-line sau participarea la licitațiile electronice poate fi efectuată numai după înregistrarea utilizatorului pe site. Site-ul poate să fie vizualizat liber de către utilizatori, fără a fi necesară înregistrarea. Câmpurile care trebuie completate obligatoriu, pentru înregistrarea ca utilizator sunt marcate cu simbolul steluță. La finalizarea cu succes a înregistrării, utilizatorul va primi o confirmare prin e-mail, cu numele de utilizator și parolă, cu care va putea accesa profilul său de pe www.kidou.ro
2.2. Produse si informatii despre produse
Prin lansarea comenzii on-line pe site pot fi achizitionate doar acele produse a căror adăugare în coșul de cumpărături al utilizatorului este posibilă conform modului de funcționare a magazinului on-line, respectiv a licitației electronice, care este descris pe larg în secțiunea “Sfaturi la cumpărare” a prezentului site. Toate informațiile privind mărfurile oferite pentru vânzare prin magazinul on-line sau a licitației electronice inclusiv, dar nelimintându-se la conținutul produselor, dimensiunile acestora, etc. sunt redate de către producător pe etichetele produselor. SOCIETATEA vinde produse constand în îmbrăcăminte și accesorii second-hand, care nu sunt cumpărate direct de la producătorul mărfurilor și din această cauză, SOCIETATEA nu poate garanta autenticitatea sau marca produselor.
2.3. Prețuri
Toate prețurile expuse în site sunt exprimate în RON și sunt valabile doar și numai la momentul publicării lor pe site.
SOCIETATEA își rezervă dreptul de a modifica prețurile fără notificare prealabilă a utilizatorilor. Prețurile mărfurilor afișate pe site sunt finale și includ toate impozitele și taxele datorate, fără prețul pentru livrare. Prețul livrării este indicat separat în comandă, înainte de confirmarea comenzii.
În prețul produselor nu este inclus prețul livrării.
2.4. Comenzi
Pot efectua comenzi atat utilizatorii neinregistrati pe sit cat si utilizatorii înregistrați pe site, care au acceptat sau accepta (prin folosirea sitelului si a facilitatilor implicite) condițiile generale de utilizare a site-ului. Odată cu transmiterea produselor comandate, utilizatorul va primi și factura care va fi emisă în RON. Termenele pentru livrarea produselor depind de partenerii SOCIETĂȚII – firme care prestează servicii de cureriat. Modalitățile si termenele de livrare pot fi schimbate de către SOCIETATE oricând urmând a fi anunțate pe site.
2.5. Modalități de plată
Utilizatorul va achita contravaloarea produselor comandate prin utilizarea uneia din modalitățile prevăzute la finalizarea comenzii în coșul de cumpărături. Dacă utilizatorul optează pentru plata produselor la data livrarii va avea obligativitatea ca la primirea produselor să achite curierului contravaloarea produselor comandate precum si contravaloarea serviciilor aditionale de livrare a produselor si transmitere a banilor.
Toate plățile vor fi efectuate în RON. Prin acceptarea prezentelor condiții generale, utilizatorul confirmă în mod expres că este de acord cu achitarea către societate, în integralitate a contravalorii mărfurilor comandate prin magazinul on-line sau in cadrul licitației electronice. Utilizatorul primește odată cu produsele comandate factura în care vor fi indicate marfa comandată, prețul produselor, precum și prețul serviciului pentru livrare. Când plata se efectuează prin ramburs, cumpărătorul achită curierului suma egală cu totalul sumei datorate incluzand prețul comenzii și prețul livrării care se va mentiona în talonul de primire-predare (cel care atestă predarea mărfi de către curier clientului), care servește drept chitanță. Semnând talonul de primire-predare, clientul împuternicește curierul să predea in numele și pe contul său SOCIETĂȚII suma reprezentând costul produselor livrate.
Plata produselor pe www.kidou.ro se poate efectua prin partenerul nostru euplatesc.ro cu carduri bancare Visa, Visa Electron, Master Card sau Maestro, emise de unitățile bancare din România.
SC UMAX Equipment SRL, prin www.kidou.ro nu păstrează date aferente cardurilor bancare sau conturilor bancare personale.
Orice nelămurire privind modalitatea de plată online prin card va fi adresată de utilizator centrului de relații cu clienți al băncii emitente a cardului. Este important să vă consultați cu unitatea bancara–emitentă a cardului, dacă doriți să efectuați plata prin card de debit Maestro, Visa, Visa Electron, Master Card, pentru a afla regulile de utilizare a codului cardului, înlocuitor al codului CVV2.
2.6. Contract
Contractul de vânzare-cumpărare la distanță între SOCIETATE și utilizator, se consideră încheiat în momentul confirmării comenzii concrete de către SOCIETAȚE. La efectuarea comenzii, clientul primește confirmarea acesteia prin e-mail. Înainte de expedierea mărfii comandate, SOCIETATEA are dreptul să contacteze clientul la numărul de telefon indicat, in privința precizării detaliilor comenzii și/sau livrării.
SOCIETATEA nu răspunde pentru nelivrarea comenzii în cazurile în care utilizatorul a indicat date personale false, incomplete și/sau inexacte, inclusiv când a menționat adresă sau număr de telefon incomplet, inexact sau fictiv.
Utilizatorul are obligația să păstreze confidențialitatea numelui de utilizator și parola. Orice comandă trimisă prin magazinul on-line va fi considerată, de către SOCIETATE valabilă, dacă au fost folosite nume de utilizator și parolă, pe care sistemul le consideră valabile, indiferent dacă acestea au fost folosite de către altă persoană, diferită de titular.
În cazul în care clientul a ales să plătească contravaloarea mărfii ramburs, contractul de vânzare-cumpărare la distanță se consideră anulat atunci când:
- Clientul nu plătește curierului contravaloarea facturii la momentul livrării.
- Clientul a indicat o adresă falsă sau inexactă și în același timp nu este la adresa indicată în ziua livrării și nu răspunde la numerele de telefon indicate pentru contact pentru a stabili cu curierul datele necesare recepționării livrării.
În cazul în care consumatorul decide să se retragă din contractul de vânzare-cumpărare la distanță și nu dorește nici unul dintre articolele din comandă, cheltuilile privind serviciul de cureriat sunt pe seama Societății. În cazul în care consumatorul dorește să restituie o parte din articole, cheltuilile privind serviciul de cureriat sunt pe seama sa.
2.7. Livrarea mărfii comandate
Livrarea produselor comandate prin magazinul on-line se realizează prin curier.
Livrările se realizează, pe întreg teritoriul României. La livrare destinatarul semnează dovada de predare-primire, care confirmă livrarea în integralitate și fără deficiență a produselor comandate.
Livrarea se desfășoară în conformitate cu condițiile indicate pentru modalitatea de livrare menționate în coșul de cumpărături, în termenele descrise în coș pentru livrare. În caz de circumstanțe extraordinare, SOCIETATEA își rezervă dreptul de a extinde termenul pentru livrare, informând în timp util utilizatorul.
Produsele se livrează destinatarilor personal contra semnătură, iar coletele mai mari (după evaluarea persoanei care execută livrarea) se livrează la intrarea clădirii. În caz de imposibilitate sau dificultate de înmânare personală destinatarului, coletele se înmânează după cum urmează:
- Pentru adresă de serviciu – persoană cu loc de muncă la adresa respectivă, menționându-se numele persoanei care a primit coletul.
- Pentru adresă de domiciliu – membru al familiei, menționându-se numele persoanei care a primit coletul.
În caz de imposibilitate de înmânare a coletului, nu din vina SOCIETĂȚII sau a curierului, persoana care efectueaza livrarea, sună la numărul de telefon indicat pentru contact de către client, în vederea stabilirii sediului aferent societății de curierat în care, clientul va putea să primească comanda.
În caz de imposibilitate de înmânare a coletului, nu din vina SOCIETĂȚII sau a curierului și imposibilității de a contacta clientul, contractul de vânzare-cumpârare la distanță se reziliază automat.
2.8. Returnare și reclamații cu privire la produse
Clientul are dreptul să se retragă din contract și să returneze produsele comandate de la www.kidou.ro în termen de 14 zile de la data livrării produsului, doar pentru produsele livrate prin curier. Ca să fie primit produsul înapoiat este necesar:
- Clientul să trimită e-mail cu solicitare de retragere la adresa: shop.kidou@gmail.com utilizând adresa de e-mail de pe care a lansat comanda, în care va preciza numărul comenzii, codul/urile produsului/elor înapoiate. În e-mailul prin care va solicita retragerea din contract va indica inclusiv si contul bancar in care solicita transferarea sumelor.
- Să trimită produsul SOCIETĂȚII prin curier, utilizând firma de curierat cu care colaborează SOCIETATEA. Consumatorul va suporta costurile aferente livrării produselor returnate.
SOCIETATEA urmează să primească produsul cu etichetele sale originale, fără indicii, că produsul a fost folosit de către client, fără a fi deteriorat, tratat sau prelucrat, împreună cu eticheta și ambalajul produsului, factura si chitanță. Nu pot fi returnate produsele de lenjerie intima, costumele de baie sau ciorapii.
Consumatorul este obligat să păstreze produsul primit, să asigure menținerea calității și a siguranței acestuia.
Nu trebuie perturbată integritatea etichetei produsului.
În caz de nerespectare acestor condiții, SOCIETATEA are dreptul să refuze primirea produsului returnat, respectiv să nu ramburseze Consumatorului suma plătită.
Clientul are dreptul să primească, doar valoarea produsului returnat.
În cazul în care, consumatorul decide să se retragă din contractul de vânzare-cumpărare la distanță și nu dorește nici unul dintre articolele din comandă nepreluând comanda, cheltuilile privind serviciul de cureriat sunt pe seama Societății. În cazul în care consumatorul dorește să resituie un produs sau toate produsele preluate, cheltuilile privind serviciul de cureriat sunt pe seama sa.
SOCIETATEA va returna contravaloarea produselor in termen de 30 zile de la data la care a luat cunoștiință de retragerea consumatorului din contract. SOCIETATEA își rezervă dreptul de a nu returna contravalorea produselor comandate decât după data receptionării produselor de la utilizator.
În cazul în care clientul descoperă deficiențe vădite ale produsului, precum ambalaj defect, el poate înapoia articolul și solicita returnarea sumei de bani. Reclamația cu privire la deficiențele produsului trebuie înaintată, în termen de 3 zile de la data primirii produsului, în caz contrar SOCIETATEA nu poate fi ținută raspunzătoare în nici un mod față de client. SOCIETATEA comercializează produse second hand, de aceea nu are posibilitatea de a înlocui produsele returnate cu un produs identic. In acest caz, SOCIETATEA, la solicitarea consumatorului poate returna contravaloarea produsului, conform procedurii mai sus descrise. Reclamația trebuie să fie însoțită de: factură, chitanță, avizul de însoțire a mărfii si de documentele aferente efectuării livrarii prin curier (awb, etc) inclusiv produsul cu deficiență, în caz contrar SOCIETATEA nu are obligația de a solutiona reclamația si nu poate fi ținută răspunzătoare în nici un mod.
Rambursarea banilor se face prin:
– transfer bancar, în contul indicat de către client.
În caz de returnare a mărfii ca urmare a unei reclamații cu privire la deficiențele acesteia sau ca urmare a retragerii din contract de catre utilizator consumatorul trebuie să transmită produsul și el trebuie să ajungă la UMAX Equipment SRL.
Toate cheltuielile făcute de către Consumator pentru primirea și returnarea produsului/lor cumpărate, comisioane bancare și alte cheltuieli, în afara sumei de bani ce reprezinta valorea totala a produselor comandate, rămân pe seama Consumatorului.
2.9. Protectia datelor cu caracter personal
Punerea la dispoziție a datelor personale este optiunea expresă a clientului și el poate întotdeauna primi informațiI privind folosirea și prelucrarea datelor sale personale, precum și să solicite ca profilul său de date personale să fie șters, fiind necesar în acest scop să trimită o cerere în scris la shop.kidou@gmail.com
Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice UMAX Equipment SRL, operator de date personale are obligaţia de a prelucra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate mai sus, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră.
Solicităm datele personale mai sus menţionate pentru înregistrare, crearea contului, livrarea produselor, emiterea si transmiterea facturii, transmiterea de informații privind livrarea, produsele aflate pe stoc și ofertele speciale de care puteți beneficia. Dacă refuzaţi să completaţi datele Dvs. care sunt obligatorii pentru a vă înregistra și comanda nu veți putea plasa comenzi pe această pagină de internet deoarece nu vom avea date pentru livrare si facturare.
UMAX Equipment SRL doreşte să vă reamintească angajamentul său cu privire la respectarea riguroasă a încrederii pe care i-o acordaţi şi a obligaţiilor ce îi revin cu privire la protecţia datelor Dvs. conform legilor nr. 677 din 21 noiembrie 2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi a legii nr. 506 din 2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice.
Conform legii nr. 677/2001, Dvs. aveţi următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la intervenţie asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si dreptul de a vă adresa justiţiei (art. 18). Totodată, aveţi dreptul să vă opuneţi prelucrării datelor personale care vă privesc şi să solicitaţi ştergerea acestor date prin transmiterea unui e-mail la adresa: shop.kidou@gmail.com De asemenea, pentru exercitarea în mod gratuit a acestor drepturi vă puteţi adresa si cu o cerere scrisă, datată şi semnată, către: UMAX Equipment SRL.
Prin plasarea unei comenzi sunteți de acord cu condițiile de utilizare a acestui site si cu faptul că datele Dvs. vor fi prelucrate de UMAX Equipment SRL în scopurile declarate mai sus.
Prin acceptarea prezentelor condiții vă exprimați consimțământul pentru a beneficia prin e-mail şi de ofertele partenerilor noştri.
SOCIETATEA nu păstrează și nu stocheaza datele cu caracter bancar decurgând din efectuarea plăților on-line.
2.10. Diverse
SOCIETATEA se angajează să ofere doar produsele prezentate pe site. Informatiile prezentate pe site cu privire la design, disponibilități și prețuri ale produselor sunt valabile numai la momentul postării lor pe site. SOCIETATEA își rezervă dreptul să modifice oricând, fără notificare prealabilă a utilizatorilor conținutul site-ului. Responsabilitatea clientului este să verifice regulat condițiile de utilizare a site-ului, precum și informațiile cu privire la prețuri, disponibilitatea produselor, etc.
Produsele prezentate pe site au durata medie de utilizare de 2 ani.
SOCIETATEA nu va putea fi considerată responsabilă pentru neexecutarea contractului încheiat în caz de epuizare a stocului sau a nedisponibilităţii produsului, în caz de forţă majoră, tulburări şi greve totale sau parţiale, în special ale serviciilor poştale şi ale mijloacelor de transport şi/sau comunicaţie. SOCIETATEA nu îşi va asuma nicio responsabilitate pentru prejudiciile indirecte rezultate din prezenta, pierderile de exploatare, pierderile de profit, prejudicii sau cheltuieli.
Comenzile efectuate de persoane care nu au împlinit vârsta de 18 ani vor trebui aprobate de către părinţi. În caz de colectare accidentală a datelor personale ale unui minor, părinţii au capacitatea de a se opune păstrării şi/sau transmiterii acestora către terţi.
În cazul în care utilizatorul s-a abonat la newsletter-ul societății, SOCIETATEA are dreptul de a transmite utilizatorului newsletter-ul în orice moment. Utilizatorul poate solicita oricând dezabonarea de la newsletter accesând contul său de utilizator sau folosind link-ul de dezabonare pe care îl va primi odată cu newsletter-ul. Consumatorul poate oricând să renunțe de a-l primi, prin pagina profilului său în site sau folosind linkul inclus în buletinul informativ, pentru ștergere.
SOCIETATEA își rezervă dreptul de a șterge profilele utilizatorilor, care încalcă condițiile de utilizare ale site-ului sau ale licitației electronice, precum și profilele utilizatorilor, care sunt utilizate pentru folosul terțelor persoane.
Prezentele condiții generale sunt valabile pentru vânzari de produse către beneficiarii finali, în scopul folosinței personale.
În cazul în care doriți să achizitionați produsele comercializate de noi pentru a le revinde, vă rugăm sa ne contactați pentru a vă transmite o ofertă personalizată.
Pentru cazurile neprevăzute de prezentele condiții generale, se aplică dispozițiile legislației române în vigoare.
SOCIETATEA nu este răspunzătoare pentru erorile menționate în site inclusiv cele care pot interveni ca urmare a schimbărilor, setărilor tehnice, etc.
SOCIETATEA își rezervă dreptul de a publica reclame de orice fel și/sau de a crea linkuri către orice câmp al site-ului, conform legislației în vigoare.
Prezentul contract va fi guvernat de legea română. Limba prezentului contract este limba română. În caz de litigiu, instanţele competente sunt cele româneşti.
In conformitate cu prevederile OG 21/1992 privind protectia consumatorilor orice sesizări ori reclamaţii cu privire la produsele puse la dispoziţie de UMAX Equipment SRL pot fi formulate către Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor la telefonul consumatorului 0219414, linie telefonică cu apelare gratuită sau prin completarea formularului de reclamație, informații detaliate putând fi găsite la adresa www.anpc.gov.ro sau către Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, cu sediul în Bucureşti, Str. Transilvaniei nr. 2, sectorul 1, cod 010798, tel.: 021/310.63.75 – birou reclamatii, fax: 021/310.63.80, email: reclamatii.bucuresti@opc.ro.